AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET!

Blijf op de hoogte en volg Tess

26 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Zo, wat zijn we druk geweest. Vorige week was Kims moeder hier en afgelopen week de boys. En wat hebben we het leuk gehad!

Het weekend met Kim's moeder was super gezellig. Vrijdagavond laat kwam ze aan en hebben we nog even wat gedronken en gekletst. Niet tot heel laat want zaterdag ging de wekker om 9 uur. Je leest het goed, 9 uur. Nu zie ik normaal geen zonlicht voor een uurtje of 2 op zaterdag, maar voor Kim en haar moeder maakte ik graag een uitzondering. We gingen naar Leeds. Na een middagje gewinkeld te hebben kregen we honger en besloten we een hapje te gaan eten bij TGIF. Het was natuurlijk Valentijnsdag en het was aardig druk. Maar het meisje achter de balie verzekerde ons dat het maar een halfuurtje zou duren. Misschien dat ze hier een ander idee hebben van een half uur maar na een uur kregen we eindelijk een tafeltje. Hierna zijn we lekker naar huis gegaan en snel gaan slapen, want ik was natuurlijk doodmoe van zo'n lange dag winkelen.

Zondag zouden we eigenlijk gaan high tea'en, maar dit ging niet helemaal door. Blijkbaar ligt er hier in Engeland een plek die Bradford on Avon heet, wat 3 uur verder is. En uiteraard hadden Kim en ik daar de high tea geboekt. Niks aan te doen, we zouden ons wel vermaken. Uiteindelijk heeft Kims moeder ons haar geverfd. Nu vragen mensen eindelijk niet meer waarom mijn haaraanzet pas zo laag begint. Ze had een lekker soepie voor ons gemaakt een daarna gingen we gezellig bowlen. Hier ben ik helaas bagger slecht in en ik eindigde twee keer als laatst. Maar goed, hadden Kim en haar moeder ook weer wat te lachen he.

Hierna gingen we wat eten bij de Pizzahut, die al gauw veranderde in de Kotshut. Een meisje had denk ik iets te veel pizza gegeten want in een soort van hoestbui vloog er een 'op diarree lijkende' kotsvlaag op ons af en was mijn eetlust snel verdwenen. Vooral toen ik achter mij keek en zag dat de hele deur van de wc onderzat :D.

Maandag ging Kims moeder al weer naar huis :(. Nathasja, bedankt voor het super leuke weekend, kom maar snel weer langs met Ferry, dan kan ik hem ook eindelijk mijn Miranda act laten zien!

Vorige week hadden we vakantie. Nou voelde dit niet echt bijzonder, aangezien deze hele trip als een langdurende vakantie aanvoelt, maargoed, het idee was toch wel fijn. En op vrijdag was het moment eindelijk daar. Martijn, Marty, Tinus, Martijno, Tijno, whatever you all wanna call him, kwam mij eindelijk bezoeken. Ik moest er wel vroeg mijn bed voor uit, 10 uur, maar het was het allemaal waard om hem weer te zien. Ik had verwacht dat hij voor de deur zou staan en ik dramatisch naar hem toe kon rennen en hem in de armen kon vallen maar dat verliep toch even allemaal anders. Meneer de taxichauffeur had ze namelijk voor de receptie afgezet, wat betekende dat we eerst een stuk moesten lopen voor we ons 'Hello, Goodbye' momentje konden hebben.

We hebben 's middags lekker een hapje gegeten en 's avonds zijn we wat wezen drinken in de kroeg. Zaterdag gingen we gezellig met z'n vieren naar York. Wat echt een hele leuke stad is om te bezoeken, dus Kim en ik gaan zeker nog een keer. Hoewel de heenreis vlekkeloos verliep was dit met de terugreis toch even anders. Er was allemaal gezeik en gedoe met treinen en bussen (komt ons totaal niet bekend voor, hebben we in Nederland nou nooit last van). Uiteindelijk hebben we er twee keer zo lang over gedaan, maargoed we zijn thuis gekomen.

Zondag hebben we een dagje rustig aan gedaan en maandag gingen we naar Manchester. Nu had ik ooit gelezen dat de grootste Primark ter wereld daar zit. Dus je begrijpt natuurlijk dat we als eerst naar de McDonalds zijn gegaan. Grapje, naar de Primark. De jongens zijn daar ook even flink los gegaan en daarna moesten we natuurlijk wat doen wat zij graag wilden. Het Manchester United Stadion. Ik ben heus wel een lief vriendinnetje. :D

Dinsdag hebben we overdag niet veel gedaan en 's avonds moesten Kim en ik natuurlijk weer naar school. We hebben afgesproken om met een paar meiden (zeg maar gerust vrouwen want ze zijn allemaal dubbel mijn leeftijd, maar ze gedragen zich nog als puber meisjes dus helemaal gezellig) aankomende dinsdag te gaan eten bij een Italiaans restaurant. En dat mag maar beter te kanen zijn want mijn mening over het eten hier in Engeland is nog steeds niet verbeterd. Na school zijn we nog naar de Karaoke gegaan en heb ik het heel erg leuk gehad.

Woensdag was het alweer tijd voor de jongens om naar huis te gaan. Ik was wel even verdrietig maar 's avonds zat ik alweer ergens bij een huisfeestje dus dat komt helemaal goed. Marty heeft beloofd snel weer langs te komen dus dat kan hij dan ook maar beter doen. (loveyou) Ik heb trouwens heerlijk geslapen vannacht, want ik had weer alle ruimte. Hoewel ik Martijn natuurlijk wel miste was ik blij dat ik niet midden in de nacht wakker werd van iemand die probeerde mijn deur open te maken. Want hoe veel ik ook van hem hou, dat slaapwandelen van hem went nooit kan ik je vertellen.

Vandaag ben ik met Kim lekker wezen winkelen en hebben we even een wasje gedraaid. Dat was flink nodig, want samen hadden we 6 zakken vol. We hopen dat we morgen post krijgen (pakketten met eten). Dan kunnen we namelijk weer even voorruit. Oma Wil, ik droom al van de Fristi die u ons opgestuurd heeft, dus alvast heel erg bedankt!!!

Morgen moeten we om 9 uur naar school, dus ik denk dat ik zo mijn bed maar eens ga opzoeken. Adieu, toedeloe en tot de volgende keer maar weer.

LATER


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 3860

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: