I CUT MY HAIR! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu I CUT MY HAIR! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

I CUT MY HAIR!

Blijf op de hoogte en volg Tess

05 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Oke oke, ik heb tegenover een aantal mensen misschien wat overdreven, maar ik heb het toch echt gedaan. Een stuk van mijn haar af. Het was zeer zeker nodig want de onderkant was zo dood als de rat die hier in de voortuin ligt. Omdat het hier allemaal best wel duur is had ik besloten het door studenten te laten doen. Ja, misschien niet de allerslimste keuze maar goedkoop was het wel, namelijk 12.50. En ik had zeer veel respect voor de meid in kwestie, want ze was hoogzwanger (en hooguit 22 jaar, maar dat is normaal hier in Bradford) en is ruim anderhalf uur bezig geweest. Voor die 5 cm die eraf is, is dat dus best een tijd. Maar nu is het in ieder geval weer gezond en shiny en kan ik weer de hele wereld aan!

Afgelopen vrijdag zijn we voor het eerst naar FND geweest, samen met de Belgjes en nog een heleboel andere Erasmus studenten. Van te voren hebben we met z'n allen gezellig wat gedronken en om 1 uur gingen we richting de FND, wat trouwens staat voor Friday Night Dance. Het was erg gezellig en rond een uurtje of half 6 lagen we eindelijk in bed.

In het weekend hebben we vrij weinig uitgevoerd moet ik eerlijk bekennen. Zaterdag hebben we echt de hele dag binnen gezeten en zondag konden we onszelf nog zo ver krijgen om boodschappen te gaan doen. Jammer dat toen we buiten kwamen het met bakken uit de hemel kwam vallen en we ons genoodzaakt voelden een taxi te bellen om ons naar huis te brengen. (Ik heb even gekeken op Google Maps, de supermarkt waar wij geweest waren is welgeteld 8 minuten lopen.) Maargoed, zoals mijn allerliefste vriendinnetje Guus altijd zegt: 'Beter verwend dan verwaarloosd'.

Dinsdag hebben Kim en ik onszelf even een manicure cadeau gegeven en daarna moesten we weer naar school. Volgende week is alweer de laatste les van dit vak en dat vinden wij erg jammer. In deze klas zitten namelijk de leukste mensen. Ze zijn allemaal minstens 8 jaar ouder dan ons maar het zijn echt de grappigste vrouwen ooit. Na de les zijn we met Kelly en Laura uit eten gegaan en ze hebben ons ook beloofd ons nog mee te nemen naar een aantal mooie plekken in Engeland. Super gezellig! We hebben heerlijk gegeten bij een Italiaan. Eindelijk een keer normaal voedsel, en we zijn daarna, als vanzelfsprekend, met de taxi naar huis gegaan.

Woensdag hadden we ook weer school. De lessen op woensdag en vrijdag zijn echt oersaai. Vandaar dat ik morgen liever thuis wil blijven maar Mama Kim dwingt me mee te gaan naar de les. She is such a good girl. De mensen die bij ons in de klas zitten tijdens die lessen zijn ook gewoon oersaai en kijken mij en Kim aan alsof ze spoken zien. Nu weet ik zelf ook wel dat ik er 's ochtends niet op mijn best uitzie, maar vind je het gek als ik al om 9 uur op school moet zijn? Er wordt tijdens deze lessen weinig tegen ons gezegd maar dat vind ik wel prima, kan ik ongestoord Harry Potter lezen. (Ash, ik weet dat je dit leest. Als ik eraan denk dat ik bijna klaar ben wil ik huilen.)

Dit weekend willen we ons tripje naar Edinburgh boeken. (Wat blijkbaar de hoofdstad is van Schotland, ik dacht altijd dat dat Glasgow was) Hier heb ik echt heel veel zin in, want het schijnt echt een vette stad te zijn.
Ook wil ik echt nog naar NewCastle AKA the Geordie Shore, maar als ik daar geweest bent komt er sowieso verslag over!

Voor nu ga ik lekker verder in het laatste deel van Harry Potter en daarna heerlijk slapen, want morgen staat Kim om half 8 voor mijn deur om mij mijn bed uit te roepen. En ohja, voor ik het vergeet. Papa, Janine, Oma Wil en Opa Hans, bedankt voor de twee dozen uit Nederland. Jullie hebben ons weer zeer gelukkig gemaakt!
See you next week, but until then,
STAY GORGEOUS <3

  • 06 Maart 2015 - 10:58

    Ashley:

    HAHA ja tess ik lees dit altijd en rip jouw eerte hp ervaring :'( ik leef met je mee moppie xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 3856

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: