LONG TIME NO BLOG - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu LONG TIME NO BLOG - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

LONG TIME NO BLOG

Door: Tess

Blijf op de hoogte en volg Tess

14 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Zo, long time no blog maar hier ben ik weer. En het erge is, dat als ik elke week een nieuwe blog zou uploaden ik er na deze nog maar 4 zou hebben te gaan. Ja je hoort het goed, morgen over 5 weken (woensdag 20 mei) landen Kim en ik op Schiphol om 7 uur 's avonds. Dus moeten we nog maar even genieten van de vrijheid hier.

Er zitten twee weken vakantie op. Nou moet ik eerlijk bekennen dat het nou niet heel anders voelde dan normaal, maar het feit dat we nu echt de hele week konden uitslapen in plaats van 5 dagen in de week maakte mij erg blij.

In de eerste week van de vakantie zijn we naar Newcastle Upon Tyne geweest. Aka THE GEORDIE SHORE! De ochtend begon niet al te best. Nadat Kim geld had gepind wou ik uiteraard ook geld pinnen maar dit was niet mogelijk. Ik denk dat ik elke geldautomaat in Bradford en in Newcastle heb geprobeerd, tot er 1 in één keer besloot het wel te doen. Thank god, kon ik tenminste weer lekker winkelen.

Naast dat ik dus geen geld kon pinnen hadden we ook nog problemen met de trein. Uiteindelijk hebben we er een uur langer over gedaan. Maargoed, dat mocht de pret niet drukken. Mensen die net als ik van afschuwelijk foute tv series houden zoals My Big Fat Gipsy Wedding, The Jersey Shore of The Geordie Shore weten waarom ik zo graag naar Newcastle wou. Ik hoopte stiekem dat ik mijn soulmate Charlotte tegen zou komen maar helaas. Kim heeft me wel een paar keer geflashed door te doen alsof ze iemand van The Geordie Shore zag, maar helaas was het elke keer vals alarm. Ik ben dus niemand tegen gekomen van de cast van Geordie Shore, maar desondanks waren het twee hele leuke dagen. We hebben heel veel gezien, heel veel gelopen en uiteindelijk ben ik totaal blut naar huis gegaan.

Dat weekend erna kwamen Kim haar ouders. Dit was super gezellig. Op zaterdag zijn we naar een voetbalwedstrijd van Leeds geweest, waar ik echt mijn ogen uit heb gekeken. Volwassen kerels die stonden te tieren en te vloeken, het was nog erger dan Marty die fifa14 speelt.

Zondag gingen we naar Liverpool, een stad die ik sowieso wou bezoeken in mijn tijd hier. En ik vond het echt de leukste stad tot nu toe! Het was heel sfeervol en alles was super mooi. Omdat wij er met pasen waren konden we niet winkelen maar misschien dat we ergens in deze 5 weken nog een gaatje vinden om terug te gaan.

Maandag namen wij alweer afscheid, maar het volgende bezoek staat alweer te wachten. Want dit weekend komen mijn vader en Janine. Wij zijn zoooooo populair.

Nog 5 weken, 35 dagen, 840 uur, 50400 minuten en 3024000 seconden. Het klinkt echt het meest cliché ever, maar de tijd vliegt echt als je het naar je zin hebt. Maar aan al het goeds moet ooit een einde komen (behalve aan mij en Marty ofcourseeee) en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel weer zin heb om mijn lieve vriendinnetjes allemaal weer te zien, mijn lieve MARTY mijn lieve zussies, pappie, mammie en mijn lieve omaatjes. Waarvan er één vandaag trouwens jarig is, dus dikke shout out naar mijn lieve omaatje (L)

Maar het zal ook wel weer wennen zijn. Ik denk niet dat mijn moeder akkoord gaat met mijn dutjes overdag en het pas om 4 uur thuis komen op een woensdagavond. Maar dat kan ik best begrijpen. Ook zal het wel wennen zijn om 's ochtends niet op Kim haar deur te kloppen om te vragen of ze nog leeft. Maar gelukkig kan ik haar natuurlijk altijd appen, of gewoon 's ochtends langs haar huis gaan om te zien of ze al wakker is.

En vandaag is het dinsdag dus ben vanavond weer te vinden in het Westleigh Hotel, aka the gay bar van Bradford.

DIKKE DOEI EN TOT SNEL

  • 15 April 2015 - 21:49

    Ank Van Engelen:

    He Lieve Tessy

    Zo leuk dat je het zo naar je zin hebt. Het gaat idd heel erg snel. Geniet er nog maar even lekker van.
    Ook wel gezellig dat je straks weer lekker bij ons bent. Dikke knuffel van je tantetje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 3854

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: