ZUSTER TESS?! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu ZUSTER TESS?! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

ZUSTER TESS?!

Blijf op de hoogte en volg Tess

21 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Een hele goede middag,

Ik heb even een pauze gekregen van mijn nieuwe werkgever Kim van der Greft en besloot een blogje te schrijven. Ik ben namelijk zuster geworden. Het arme kind is ziek en ik moet haar natuurlijk wel goed verzorgen. Dus wordt er water voor haar gehaald, bananen en kijk ik af en toe even of ze nog leeft. Maar ze kan nog lachen en ze is een harde, want als ik zo ziek zou zijn zou ik alleen maar huilen in bed. Hopelijk is ze snel beter, zodat zij mij weer kan verzorgen na een avondje stappen.

Vanmiddag heb ik dus voor het eerst boodschappen gedaan in mijn eentje. Terwijl ik naar de supermarkt liep zei ik nog tegen mijzelf: 'Tess, je kent je eigen krachten. Niet te veel kopen want anders krijg je het niet mee naar huis'. Veel mensen in mijn directe omgeving denken vaak dat ik niet naar hen luister. Ik kan jullie vertellen, ik luister zelfs niet naar mezelf, dus don't take it personal. Tijdens het afrekenen begon ik het al een beetje warm te krijgen. Het was toch wat veel en er zaten veel zware artikelen tussen. Twee literflessen water (ja, dat drinken wij uit de fles want we durven het water hier niet uit de kraan te drinken), een kilo zak rijst (Kim mag alleen maar witte droge rijst, het arme kind) en nog een hele boel andere zware dingen. Maar thug als ik ben, raapte ik al mijn spierkracht (HAHAHA) bij elkaar en nam de grote boodschappen tas mee naar buiten. Na 5 meter kon ik het al niet meer aan en moest ik toch echt even op adem komen. Mensen keken me al medelijdend aan, want het was ook nog eens aardig warm vandaag. Elke keer tilde ik de tas vol goede moed op maar moest ik het helaas na 5 meter weer begeven. En toen werd mijn vertrouwen in de mensheid weer hersteld. Er kwam een aardige jonge man langs die vroeg of het ging. Ik zei stoer dat het prima ging maar hij zag waarschijnlijk ook aan mijn rode kop dat ik in staat was een taxi te bellen voor die 500 meter die ik nog moest lopen. Deze aardige meneer heeft mijn tas gepakt en deze voor mij naar huis gebracht. Ik was eerst een beetje bang dat hij er met mijn volle boodschappentas vandoor zou gaan mij hij heeft de boodschappen netjes voor de deur afgezet. Held van de dag!

Dit weekend is mijn vader langs geweest. Op zaterdagochtend kwamen ze aan en zijn we gezellig naar York geweest. 's Avonds hebben we gegeten bij Mamma Mia, een italiaan waar onze lieve vriendin Laura werkt. Zondag heb ik hen Bradford nog even laten zien en toen was het alweer tijd om te gaan. Het was heel erg gezellig!

Aankomend weekend hebben we een weekendje 'niks'. We gaan natuurlijk wel wat leuke dingen doen want de tijd gaat snel en er is niet veel tijd meer over (Laurien, nog 29 dagen!) en het weekend erna komt er weer bezoek. Namelijk mijn allerliefste schatski, mijn moeder en de twee lelijke stiefzusters. Geintje dikkie's. Ze komen dat weekend om mijn verjaardag te vieren dus dat is natuurlijk super leuk. Ik verwacht ook een groot cadeau en een taart van Kim, dus dat wordt vast een leuke verjaardag. En ik verwacht ook kaarten van iedereen die dit leest, mijn adres is:

Tess Linnebank
Universal Student Living,
Laisteridge Lane, Bradford
Yorkshire
BD5 0NW
United Kingdom

All Saint's Hall Building, room a12.
(Dus geen excuusjes Papa, Martijn en Mama, van jullie verwacht ik zeker een kaart!)

Grapje, een felicitatie op facebook is ook voldoende.

Dus, ik ga maar eens kijken of de patiënt nog in leven is. Ik hoorde net wel wat geluiden in de keuken dus misschien is ze wat droge rijst aan het eten. Ik kom over 4 weken alweer naar huis mensen, dan is het weer gedaan met jullie rust.

XOXO
A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 3852

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: