Endless sleepover - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu Endless sleepover - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

Endless sleepover

Door: Tess

Blijf op de hoogte en volg Tess

09 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Zo, morgen zitten wij hier al weer vier weken. Kim en ik hebben elkaar nog niet de tent uitgevochten dus dat is goed. En best bijzonder, aangezien ik nu al anderhalve week bij Kim logeer. Jullie liggen toch in kamers naast elkaar? Ja dat klopt, maar ik word gillend gek in mijn eigen kamer. De verwarming heeft toch maar besloten mij te blijven irriteren en voordat ik gillend naar huis zou gaan heb ik maar besloten mijn matras in Kim haar kamer neer te leggen. Best gezellig!

We hebben nog steeds niet echt een goed ritme. 3 uur 's nachts een keer naar bed, 2 uur 's middags een keer eruit. Maar goed, thuis lig ik ook graag in bed dus ik ben het wel gewend. We zijn natuurlijk ook zo moe van die twee "dagen" school. En ja mama, we gaan nog steeds braaf naar de sportschool, dus het in bed liggen wordt gecompenseerd. En het is hier trouwens best heuvelachtig. Als we van school naar huis lopen moet ik al aan het zuurstof, dus dat is ook een vorm van bewegen!

Woensdag kregen we een pakketje van thuis. Kim haar ouders hadden een grote doos opgestuurd met allemaal eten uit Nederland. Nou, ik kan je vertellen, ben nog nooit zo gelukkig geweest met een pak macaroni. Het eten is hier namelijk niet te hachelen. Gisteren hadden we bijvoorbeeld chinees besteld. Nou die rijst leek ook door iemand uitgescheten en die loempia's waren kneiterhard. En het werd ook nog eens gebracht door een vrouwtje die geen enkel woord engels kon en alleen maar dom stond te hinniken. Nee sorry, niet voor herhaling vatbaar.

Donderdag was dan de grote dag. We gingen naar de Premier League van de darts. Mensenlief, wat een ervaring. Het begon al met de reis er naar toe. Het was in een groot "stadion", maar wisten wij veel waar dat was. We zagen op straat een aantal mannen lopen waarvan we vermoedden dat zij ook naar de darts gingen. Dus ik vroeg maar gewoon vriendelijk of wij ze mochten volgen naar de Arena. Geen slim plan, want ze wouden gelijk op dubbel date. Die man had me vader kunnen zijn dus dit leek ons geen goed plan. Toen we eenmaal bij de Arena aankwamen hebben we ze daarom maar gauw gedumpt en zijn we naar binnen gegaan. Wat een gekte. Al die mannen waren helemaal wild en voor velen was dit denk ik de avond van hun leven. Helemaal verkleed en straalbezopen. Het was net de toppers, maar dan voor mannen. Uiteindelijk was het wel heel leuk. Die sukkel Barney heeft wel verloren maar VEN GERWUN, zoals ze dat hier zo mooi zeggen met een engels accent, gooide die Belg er helemaal uit.

Vrijdag gingen we uit, met de Belgjes. We hadden besloten om naar Tequila Club te gaan maar dat liep toch even anders. We kwamen namelijk een groep "jongens" tegen. Van die lekkere verwijfde, HEERLIJK!
Die vertelden ons dat het in een of andere bar veel leuker zou zijn dan in de Tequila. Nou, dat hebben we geweten want voor we het wisten werden we omringd door zoenende meisjes en twerkende mannen. Wat een giller en natuurlijk helemaal mijn ding.

Vrijdag komt Kim haar moeder al en over 11 dagen komt mijn allerliefste schatje ons alweer bezoeken. Heb er helemaal zin in. Maar eerst morgen weer naar school.... GADVER!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 3860

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: