Leeds - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu Leeds - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

Leeds

Door: Tess Linnebank

Blijf op de hoogte en volg Tess

29 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Het spijt me voor de mensen die elke dag in spanning op mijn blog komen om te kijken of er al een nieuw deel online staat. Lieve mensen, bij deze!

Afgelopen dinsdag waren we hier alweer twee weken. De tijd gaat super snel! Om het gebouw in te moeten komen heb je een pasje nodig. Dan ben je binnen, maar dan heb je ook nog een sleutel nodig voor de juiste gang. Deze sleutel gebruik je ook om je slaapkamerdeur open te maken. In onze tweede week dat we hier zijn kan ik u met trots mededelen dat Kim en ik deze sleutel al liefst 5 keer zijn vergeten. Dat betekent dat wij dus al 5 keer niet naar binnen konden en het alarmnummer moesten bellen. Helaas worden de mensen van de receptie al helemaal schijtziek van ons omdat we elke dag wel om iets komen vragen. Maargoed, dan moeten ze er maar in één keer voor zorgen dat de verwarming werkt, de oven het doet en dat er een stofzuiger is.

Goed, we zijn een hele week naar school geweest. Om precies te zijn, dinsdagavond van 5 tot 8, donderdagochtend van 10 tot 12 en vrijdagochtend van 9 tot 11. Zwaar heftig kan ik je vertellen! De lessen zijn wel interessant, maar ook vermoeiend omdat je de hele tijd gefocust moet luisteren. Donderdag moesten we eigenlijk om 9 uur beginnen. Dus wij met ons goede gedrag om 9 uur op school. Lokaal leeg, geen levend mens te zien... Ik zei nog voor de grap, misschien is de docent ziek. En jahoor, toen we het na een kwartier maar eens even gingen vragen bleek de docent ziek en zou de les om 10 uur worden overgenomen door iemand anders. Nou goed, wij wachten tot 10 uur, komt er een jonge meneer aan. Prima vent, jammer dat we de hele tijd naar z´n vetschort moesten kijken die onder zijn trui uitstak. Niks tegen mensen met een beetje extra rond hun middel, maar please, trek je broek hoger op of koop een grote trui. Zeker als ik om 10 uur 's ochtends naar je moet kijken.

Vrijdag, toen Kim en ik naar school liepen ben ik trouwens keihard onderuit gegaan. Ja, alweer. Het was super voorschut. We werden voorgelaten door een auto en toen viel ik voor die auto op m´n plaat. Typisch.... Maar dit weerhield mij er niet van zondag naar de sportschool te gaan. Ja je leest het goed, de sportschool. Nou, ik kan je vertellen, ik heb de afgelopen dagen als Lucille Werner rondgelopen en dacht dat mijn benen nooit meer normaal zouden aanvoelen. Morgen gaan we weer, joepie!

Maandag zijn we naar Leeds geweest met Sarah en Antoine. Op maandag, terwijl op Maandag alle attracties gesloten zijn. Dus na een korte zelfbedachte tour door de stad gingen we lekker winkelen. Sorry Antoine!

Dinsdag was er karaokeavond in het hotel hier om de hoek. Dit was super gezellig!

Nu gaan we lekker Frozen kijken in de bioscoop hier op de campus.
SEE YOU LATERRR

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 3860

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: