We hebben vrienden gemaakt! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu We hebben vrienden gemaakt! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

We hebben vrienden gemaakt!

Door: Tess

Blijf op de hoogte en volg Tess

21 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Zo, onze eerste `schooldag´ zit erop. Onze les begon om 5 uur ´s avonds, dus met moeite kwam ik mijn bed uit om half 4. Nee hoor grapje, ik werd namelijk eerst al om half 7 gewekt door mijn lieftallige kamergenoot, mijn verwarming, die wat rare geluiden maakte. Dit keer was het geen getik maar leek het alsof er een olifant naast mijn bed stond te schijten. Ik appte Kim om het te vertellen en haar verwarming maakte ook rare geluiden, dus gelukkig ligt het niet aan mij.

Gisteren moesten we ook even naar school. Our lovely friend ´Jo´ heeft ons geintroduceerd aan twee studenten uit België, die nu our homies for life zijn geworden. Met hen volgen wij twee lessen. Vandaag moesten we bij Jo een pasje halen waarmee je de school in kan. Ja, in elk schoolgebouw hier gebruiken ze pasjes voor iedere leerling of medewerker om binnen te komen. Natuurlijk werkte die van mij gelijk al niet (het zijn ook altijd dezelfde). Gelukkig was dit snel gefixt door Liam. (Helaas niet de Liam van 1D.... just joking).

Iedereen is erg vriendelijk hier. Je bent iedereens 'love', 'sweetheart' or 'dear'. Maargoed, zo word ik thuis ook altijd aangesproken dus ben er aan gewend.

Onze eerste les was interessant. Het was wel vermoeiend want de lerares praatte lang, veel en snel en je bent de hele tijd geconcentreerd omdat je goed moet luisteren naar wat ze zeggen.

Morgen zijn we nog lekker een dagje vrij en donderdag en vrijdag moeten we weer naar school. Om 9 uur 's ochtends om precies te zijn. Dat wordt wel even pittig aangezien ik al een maand 'vakantie' heb. Ik hoop dat we de deur uit kunnen want het sneeuwt hier aardig hard.

Ohja en mama, ik ruim elke dag mijn kamer op en heb al twee keer de vaat gedaan. GOED HE?!!?!!??

xoxo Tess


  • 21 Januari 2015 - 08:13

    Je Knapste Zus:

    Hahahahah wat ben je toch funny! Vooral dat stuk over hoe je altijd aangesproken wordt!

  • 21 Januari 2015 - 22:35

    Gittie:

    Haha, heerlijk Tess! Al lekker wezen stappen als een echte geordie?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 3851

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: