AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET #2 - HEARTATTACK - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET #2 - HEARTATTACK - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET #2 - HEARTATTACK

Door: Tess

Blijf op de hoogte en volg Tess

23 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Een hele goede avond allemaal,

Wat een week, wat een week. Het is bijna niet te geloven maar we zitten alweer op de helft van ons avontuur. Vorige week hebben we zelfs al naar tickets naar huis zitten kijken. Wij bedachten ons net dat we maar eens moesten gaan boeken maar kregen bijna een hartverzakking. De prijs is in een week tijd verdubbeld en het wordt dus een duur tripje naar huis. Misschien blijf ik daarom wel lekker hier...

Neehoor mama, ik kom wel weer terug.

Afgelopen dinsdag was St. Patrick's day. Dit was een kleine teleurstelling. We zijn 's middags in een kroeg geweest, maar nadat we betast waren door zo'n veertig opa's zijn we maar gauw weggegaan. Gelukkig was er 's avonds wel karaoke in het Westleigh Hotel, waar ik me prima vermaakt heb.

Woensdag hadden we een huisfeestje bij Melissa, dit was erg gezellig. Donderdag waren we vrij en hebben we niet veel uitgevoerd. En vrijdag moesten we om 9 uur naar school! Was weer een vroegertje, maar goed ik ben wel gegaan. Toen we thuiskwamen hebben we even een dutje gedaan want 's avonds zou Marty komen. Na een 'All You Need Is Love' momentje met Marty gingen we even rustig bijkomen in mijn kamer. Niet veel later heb ik denk ik het hele gebouw bij elkaar geschreeuwd want ik kreeg in één keer een verassingstelefoontje van Liz. Stond die gek in één keer voor de deur samen met Mitchel. Blijkt dat ze dit al 2 maanden geleden hadden gepland met Marty en Kim, dus bedankt lieve schatjessssss (L)

Het was echt een super leuk weekend. Vrijdag zijn we nog naar FND geweest met z'n allen. Zaterdag gingen we naar Bradford City, de voetbal club hier. Beetje jammer dat het nog aardig prijzig was voor een club die net zo speelt zoals de MB1 van VV De Meern, maar het was wel leuk om te zien. (Grapje nienie)

Zaterdagavond hebben we een feestje gevierd in de keuken en zondag zijn we nog even wezen shoppen hier in de stad. En vandaag zijn m'n lieve schatjes alweer naar huis gegaan. Ik vond het echt een super leuke verassing en heel erg lief van Liz en Mitchel, maar ook van Kim en Marty dat ze dit hebben geregeld. <3<3<3

Morgen gaan Kim en ik lekker wat tripjes boeken want volgende week hebben we alweer vakantie. We willen nog graag naar Newcastle en als Kim haar ouders komen gaan we naar Liverpool. Super leuk en ik kijk er nu al naar uit. En nu gaan onze pizza opeten.

LOVEYOULONGTIME
En voor m'n homies Pleun & Mees: DIKKE VETTE PEACE

  • 23 Maart 2015 - 21:46

    Ashley:

    'Rustig bijkomen in je kamer'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 3847

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: