WAT EEN ELLENDE, WAT EEN ELLENDE! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu WAT EEN ELLENDE, WAT EEN ELLENDE! - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

WAT EEN ELLENDE, WAT EEN ELLENDE!

Blijf op de hoogte en volg Tess

14 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Mensen lief wat ben ik chagrijnig. Ik zit hier voor een leuke ervaring in het buitenland maar er zijn een aantal stoorzenders in Nederland die er zacht gezegd een vervelende nasmaak aan geven. Kim en ik zitten al het hele weekend ons onderzoek te verbeteren. En ik kan je vertellen, ik word er niet vrolijk van. Het is gewoon ellende van de bovenste plank, deep sh*t t en kwalitatief uitermate teleurstellend. En, zoals mijn heldin Michella altijd zegt: wat errug, wat een ellende.

Maar goed, over tot de orde van de dag. Of eigenlijk van de week. Deze week waren er studenten van de Marnix Academie op bezoek. Was wel leuk om even een aantal bekende gezichten te zien. En we hebben drie boodschappentassen vol eten gekregen toen ze weggingen dus dat was erg aardig van ze.

Dinsdag was natuurlijke vaste prik in de karaokebar. Maar om 1 uur, toen de karaoke voorbij was waren wij het natuurlijk nog niet zat. We zijn met een aantal mensen naar de bioscoopruimte op de campus gegaan en hebben hier nog tot half 4 op de playstation gezeten. Wat een ellende...

Woensdag moesten we naar school in de ochtend. Om 11 uur al. Je begrijpt dat ik gelijk uit bed sprong toen de wekker ging! Woensdagavond zijn we met de Marnix Studenten wat wezen eten bij MyLahore. Toen we klaar waren met eten heb ik een uur met m'n bakkes onder de kraan gestaan, want het eten was aardig spicey. AND I DON'T LIKE SPICEY!!!

Donderdag waren we thank god vrij en is Kim McDonalds voor mij wezen halen omdat ik in zoveel ellende zit. Wat een vriendin is het toch, best I ever had <3 Ze slaapt ook al een week op mijn kamer, zodat we elkaar mentale steun kunnen bieden wanneer één van ons midden in de nacht weer helemaal bezweet wakker word van een nachtmerrie over dat stomme onderzoek.

Gister moesten we om 9 uur op school zijn. Ja dames en heren, 9 uur. Was een vroegertje. Gelukkig was het deze keer wel wat interessanter dan de vorige keer, dus dit keer heb ik maar een uur van de les geslapen in plaats van de hele les.

Grapje papa en mama, heb gewoon netjes meegedaan.

Gister hebben we een huisfeestje gehad hier op de campus. Dit was wel erg gezellig. Sarah en Kim hebben nog een vriendelijk afscheidscadeautje achter gelaten in de wc. Zie de foto's voor visuele ondersteuning.

Vandaag hebben we de hele dag aan school gezeten. Het kan maar beter goed gekeurd worden anders blijf ik hier wonen. Dan maak ik van mijn semester erasmus gewoon een life erasmus. Sounds good to me!

Nou, bij deze wil ik aan alle mensen die dit lezen vragen Kim en mij aankomende twee weken in jullie gedachten te houden, vanaf morgen. Misschien dat er dan toch ooit nog een 8ste wereldwonder plaatsvind, namelijk dat we het gewoon halen! You never know!!!

Nou, hasta la vista dan maar. Ohja, als ik over twee weken niet meer te bereiken ben, niet via de sms, telefoon, facebook en alle andere social media. Dan heb ik mijn spullen gepakt en ben ik geëmigreerd naar de Noordpool.

Lots of love,
Tess Linnebank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 3837

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: