Eerste twee dagen - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu Eerste twee dagen - Reisverslag uit Bradford, Verenigd Koninkrijk van Tess Linnebank - WaarBenJij.nu

Eerste twee dagen

Door: Tess Linnebank

Blijf op de hoogte en volg Tess

14 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bradford

Ik heb toch maar besloten een blogje bij te gaan houden. Niet alleen om mijn geweldige schrijfkunsten met jullie te kunnen delen maar ook om er voor te zorgen dat familieleden (Ahum, mama) mij niet 100 vragen gaat stellen.

Gisteren zijn Kim en ik aangekomen in Bradford. Taxi was super cheap, dus dat was al een goed begin. Ook de vlucht was helemaal goed gegaan dus we dachten dat er niks meer mis kon gaan. Tot we aankwamen bij ons appartement. Kim haar moeder had al van te voren beddengoed voor ons besteld, wat super chill zou zijn want dat zou hier worden bezorgd. Helaas was dit niet het geval en hebben we vannacht dus zonder dekens en kussens moeten slapen....

JUST KIDDING! De vrouw van de receptie had nog ergens dekbedden en kussens liggen, nu maar hopen dat er mensen geen love over hebben gemaked, if you know what I mean.

Eerste nacht, helemaal alleen. Ik had een aantal melatomatine ingenomen (Nee mama, dit is niet gevaarlijk of verslavend) en was er klaar voor. Tot mijn verwarming besloot mij een geweldig drum concert te geven. Dat ding heeft de hele nacht lopen tikken en ik dacht dat ik gek werd. Uiteindelijk heb ik vanochtend van 8 tot 10 nog even geslapen en is het nu gefixt, dus ik hoop dat ik een beter nachtje tegemoet ga.

Ook al hingen mijn ogen dus op half 7, we moesten en zouden vandaag even de Primark bezoeken. Gelukkig viel de schade mee en heb ik alleen twee kussentjes en een geweldig one direction shirt gekocht! Ohja en ik ben gevallen want er lag super veel sneeuw en omg. Was echt super voorschut!

Verder zijn we ook alvast even naar de school gaan kijken. Nadat we vier verschillende gebouwen hadden bezocht hadden we eindelijk ons juiste gebouw gevonden. We werden heel vriendelijk onthaald door onze vriendin Joanne, die ons de eerste 4 maanden voor vertrek straal gegeneerd heeft. Maargoed, vergeven en vergeten zeg ik maar.

Ondertussen is mijn verwarming weer gaan tikken en ga ik maar even een vriendelijk iemand zoeken die bereid is hem te maken, voordat ik straks met spullen ga smijten.

You know you love me,
XOXO GOSSIP GIRL.








grapje.

  • 14 Januari 2015 - 23:20

    Ashley:

    Hahahahahhahahahah flessie doe dit svp elke dag!!!
    Loveyouuuuuu hp mate bird <3

  • 15 Januari 2015 - 08:31

    Ankie:

    Heerlijk om te lezen Tessie
    Ik ga je volgen
    Niet teveel details beschrijven
    Ha,ha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 3849

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 23 Mei 2015

Studeren in Bradford, Verenigd Koninkrijk

Landen bezocht: